Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Reklamy telewizyjne i ich oddziaływanie na emocje dzieci w wieku przedszkolnym

Tytuł:
Reklamy telewizyjne i ich oddziaływanie na emocje dzieci w wieku przedszkolnym
Autorzy:
Litwińska, Katarzyna
Temat:
Dziecko - psychologia
Reklama telewizyjna - a dziecko
Uczucia - psychologia
Rok wydania:
2008
Wydawca:
Lublin : Wydawnictwo KUL
ISBN:
9788373637726
Opis fizyczny:
193, [3] s. : il. ; 21 cm
Książka
propozycja biblioteki

Lokalizacja:

Położenie:

Agenda:

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr inwentarza:
KSPLO 36535
Sygnatura:
MPLO 36535 Płońsk
Status:
Dostępna
Stan fizyczny:
stan dobry
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Dostępny
Nr inwentarza:
KSMLA 39807
Sygnatura:
MMLA 159.9 Mława
Status:
Dostępna
Stan fizyczny:
stan dobry
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies