Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Podstawy nauczania pracy-techniki

Tytuł:
Podstawy nauczania pracy-techniki
Autorzy:
Pochanke, Henryk
Temat:
Technika - nauczanie - podręcznik
Rok wydania:
1988
Wydawca:
Warszawa : Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne
ISBN:
8302031402
Opis fizyczny:
216, [4] s. : rys. ; 24 cm
Książka
propozycja biblioteki
LDR 00935cam#a2200253#i#4500
001 0832000192587
003 BPPLO
005 20230508115913.8
008 971113s1988####pl############a#####pol##
015 %a PB 8298/88
020 %a 8302031402
040 %a WA N %c WA N %e PNN %d BPPLO
080 %a 372.862
100 1 %a Pochanke, Henryk.
245 1 0 %a Podstawy nauczania pracy-techniki / %c Henryk Pochanke.
260 %a Warszawa : %b Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, %c 1988.
300 %a 216, [4] s. : %b rys. ; %c 24 cm.
504 %a Bibliogr. s. [218].
521 # %a Książka pomocnicza dla nauczyciela.
650 9 %a Technika %x nauczanie %v podręcznik
856 4 # %u https://integro.bpciechanow.edu.pl/site/recorddetail/0832000192587 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a ISBN 83-02-03140-2
980 %a 372.862 %y Nauczanie techniki
999 %b es (25/03/2009) %c es (25/03/2009 ; 040, 080+, 260, 980+) %d es (25/03/2009) %r 1988

Lokalizacja:

Położenie:

Agenda:

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr inwentarza:
KSMLA 31163
Sygnatura:
MMLA 372.862 Mława
Status:
Dostępna
Stan fizyczny:
stan dobry
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Dostępny
Nr inwentarza:
KSZUL 15923
Sygnatura:
WZUL 372.862 Żuromin
Status:
Dostępna
Stan fizyczny:
stan dobry
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies.