Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Recepcja reklam telewizyjnych przez najmłodszych odbiorców i jej wpływ na ich język

Tytuł:
Recepcja reklam telewizyjnych przez najmłodszych odbiorców i jej wpływ na ich język
Autorzy:
Piller, Joanna
Temat:
Reklama - a dziecko
13. Praca. Artykuł
propozycja biblioteki

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies