Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Recepcja reklam telewizyjnych przez najmłodszych odbiorców i jej wpływ na ich język

Tytuł:
Recepcja reklam telewizyjnych przez najmłodszych odbiorców i jej wpływ na ich język
Autorzy:
Piller, Joanna
Temat:
Reklama - a dziecko
Szukaj w:
Poradnik Językowy. - 2002, nr 10, s. 31-43
13. Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 00701caa|a22001577i|4500
001 0832000192169
003 CIECH 002
005 20230508115910.8
008 090320s########pl#|||||r#####00####pol#|
040 %a CIECH 002 %c CIECH 002 %e PNN %d CIECH 002
100 1 %a Piller, Joanna.
245 0 0 %a Recepcja reklam telewizyjnych przez najmłodszych odbiorców i jej wpływ na ich język / %c Joanna Piller.
650 9 %a Reklama %x a dziecko
773 0 %i // %t Poradnik Językowy. - %g 2002, nr 10, s. 31-43 %w (CIECH 002)0831900170499
856 4 # %u https://integro.bpciechanow.edu.pl/site/recorddetail/0832000192169 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
999 %b a_s (20/03/2009) %d a_s (20/03/2009) %c mo (30/03/2009 ; 040, 100+)

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies