Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Asertywność i poczucie tożsamości uczniów jako wyznaczniki efektywności lekcji kształcenia obywatelskiego

Tytuł:
Asertywność i poczucie tożsamości uczniów jako wyznaczniki efektywności lekcji kształcenia obywatelskiego
Autorzy:
Kozłowski, Waldemar (1948- )
Temat:
Asertywność
Szukaj w:
Edukacja. - 1996, nr 4, s. 76-84
13. Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 00776aab|a22001577i#4500
001 0832000191715
003 CIECH 002
005 20230508115907.9
008 090318s########pl#|||||r#####00####pol#|
040 %a CIECH 002 %c CIECH 002 %e PNN %d CIECH 002 %d CIECH 002
100 1 %a Kozłowski, Waldemar %d (1948- ).
245 0 0 %a Asertywność i poczucie tożsamości uczniów jako wyznaczniki efektywności lekcji kształcenia obywatelskiego / %c Waldemar Kozłowski.
650 9 %a Asertywność
773 0 %i // %t Edukacja. - %g 1996, nr 4, s. 76-84 %w (CIECH 002)0831900169686
856 4 # %u https://integro.bpciechanow.edu.pl/site/recorddetail/0832000191715 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
999 %b a_s (18/03/2009) %d a_s (18/03/2009) %c a_s (10/06/2014 ; 000, 040, 245) %c mo (10/06/2014 ; 000, 040)

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies