- Tytuł:
- Asertywność i poczucie tożsamości uczniów jako wyznaczniki efektywności lekcji kształcenia obywatelskiego
- Autorzy:
- Kozłowski, Waldemar (1948- )
- Temat:
- Asertywność
- Szukaj w:
- Edukacja. - 1996, nr 4, s. 76-84
- 13. Praca. Artykuł
Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.
LDR | 00776aab|a22001577i#4500 | ||
001 | 0832000191715 | ||
003 | CIECH 002 | ||
005 | 20230508115907.9 | ||
008 | 090318s########pl#|||||r#####00####pol#| | ||
040 | %a CIECH 002 %c CIECH 002 %e PNN %d CIECH 002 %d CIECH 002 | ||
100 | 1 | %a Kozłowski, Waldemar %d (1948- ). | |
245 | 0 | 0 | %a Asertywność i poczucie tożsamości uczniów jako wyznaczniki efektywności lekcji kształcenia obywatelskiego / %c Waldemar Kozłowski. |
650 | 9 | %a Asertywność | |
773 | 0 | %i // %t Edukacja. - %g 1996, nr 4, s. 76-84 %w (CIECH 002)0831900169686 | |
856 | 4 | # | %u https://integro.bpciechanow.edu.pl/site/recorddetail/0832000191715 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC |
999 | %b a_s (18/03/2009) %d a_s (18/03/2009) %c a_s (10/06/2014 ; 000, 040, 245) %c mo (10/06/2014 ; 000, 040) |
Anonimowy użytkownik nie może zamawiać i rezerwować dokumentów!