Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Reklama : podręcznik

Tytuł:
Reklama : podręcznik
Autorzy:
Nowacki, Robert
Temat:
Reklama - poradnik
Rok wydania:
2008
Wydawca:
Warszawa : Centrum Doradztwa i Informacji Difin
ISBN:
9788372515425
Opis fizyczny:
272 s. : il., wykr. ; 24 cm
Książka
propozycja biblioteki
LDR 00947cam|a2200241#i#4500
001 0832000189115
003 BPMLA 002
005 20230508115853.6
008 090226s2006#######||||g#|||||000#||####|
020 %a 9788372515425
040 %a BPMLA %c BPMLA %e PNN %d BPMLA
080 %a 659.1
100 1 %a Nowacki, Robert.
245 1 0 %a Reklama : %b podręcznik / %c Robert Nowacki.
250 %a Wyd. zaktual.
260 %a Warszawa : %b Centrum Doradztwa i Informacji Difin, %c 2008.
300 %a 272 s. : %b il., wykr. ; %c 24 cm.
650 9 %a Reklama %v poradnik
856 4 0 %u https://integro.bpciechanow.edu.pl/site/recorddetail/0832000189115 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a ISBN 978-83-7251-542-5
980 %a 659.1 %y Reklama. Planowanie reklamy. Skuteczność reklamy. Taktyka reklamy. Środki reklamy. Kampanie reklamowe
981 1 %a 659.1(07)
999 %b eb (26/02/2009) %d eb (26/02/2009) %c eb (26/02/2009 ; 020, 040, 250, 260, 920) %r 2006

Lokalizacja:

Położenie:

Agenda:

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr inwentarza:
KSMLA 39605
Sygnatura:
MMLA 65 Mława
Status:
Dostępna
Stan fizyczny:
stan dobry
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies