Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Badania marketingowe : metody i techniki

Tytuł:
Badania marketingowe : metody i techniki
Autorzy:
Kaczmarczyk, Stanisław
Temat:
Marketing - metody
Rok wydania:
2000
Wydawca:
Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
ISBN:
8320811813
Opis fizyczny:
500 s. : il., tab., wykr. ; 20 cm
Książka
propozycja biblioteki
LDR 00895cam|a2200241#i#4500
001 0832000187901
003 BPZUL 002
005 20230508115846.9
008 090220s2000#######||||g#|||||000#||####|
020 %a 8320811813
040 %a BPZUL %c BPZUL %e PNN %d BPZUL
080 %a 339.138
100 1 %a Kaczmarczyk, Stanisław.
245 1 0 %a Badania marketingowe : %b metody i techniki / %c Stanisław Kaczmarczyk.
260 %a Warszawa : %b Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, %c 2000.
300 %a 500 s. : %b il., tab., wykr. ; %c 20 cm.
504 %a Indeks.
650 9 %a Marketing %x metody
856 4 0 %u https://integro.bpciechanow.edu.pl/site/recorddetail/0832000187901 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a ISBN 83-208-1181-3
980 %a 339.138 %y Marketing. Badania marketingowe
981 1 %a 339.138
999 %b eo (20/02/2009) %d eo (20/02/2009) %c eo (20/02/2009 ; 020, 040, 250-, 920) %r 2000

Lokalizacja:

Położenie:

Agenda:

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr inwentarza:
KSZUL 16678
Sygnatura:
WZUL 339.138 Żuromin
Status:
Dostępna
Stan fizyczny:
stan dobry
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies