Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Podstawy marketingu

Tytuł:
Podstawy marketingu
Autorzy:
Kramer, Teodor (1926- )
Temat:
Marketing - podręcznik akademicki
Rok wydania:
1995
Wydawca:
Warszawa : Państwowe Wydaw. Ekonomiczne
ISBN:
8320809444
Opis fizyczny:
196, [2] s. : il. ; 21 cm
Książka
propozycja biblioteki
LDR 00950cam|a2200253#i#4500
001 0832000186498
003 BPPLO 002
005 20230508115840.0
008 090213s1999#######||||g#|||||000#||pol#|
020 %a 8320809444
040 %a BPPLO %c BPPLO %e PNN %d BPPLO
080 %a 339.138
100 1 %a Kramer, Teodor %d (1926- ).
245 1 0 %a Podstawy marketingu / %c Teodor Kramer.
250 %a Wyd. 3.
260 %a Warszawa : %b Państwowe Wydaw. Ekonomiczne, %c 1995.
300 %a 196, [2] s. : %b il. ; %c 21 cm.
504 %a Bibliogr. s. 195-[197].
650 9 %a Marketing %v podręcznik akademicki
856 4 0 %u https://integro.bpciechanow.edu.pl/site/recorddetail/0832000186498 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a ISBN 83-208-0944-4
980 %a 339.138 %y Marketing. Badania marketingowe
981 1 %a UKD 339.138(075.8)
999 %b es (13/02/2009) %d es (13/02/2009) %c es (13/02/2009 ; 020-, 020+, 040, 250, 260, 300, 504, 920-, 920+) %r 1999

Lokalizacja:

Położenie:

Agenda:

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr inwentarza:
KSPLO 28246
Sygnatura:
MPLO 28246 Płońsk
Status:
Dostępna
Stan fizyczny:
stan dobry
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies