Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Przyrodnicze rozumowania najmłodszych czyli, jak uczyć inaczej

Tytuł:
Przyrodnicze rozumowania najmłodszych czyli, jak uczyć inaczej
Temat:
Nauczanie początkowe - metody
Nauki przyrodnicze - nauczanie - metody
Rok wydania:
1994
Wydawca:
Rzeszów : "Fot-Art'90"
ISBN:
8386131012
Opis fizyczny:
104 s. : rys. ; 23 cm
Książka
propozycja biblioteki
LDR 01074cam#a2200289#i#4500
001 0832000185685
003 BPPLO
005 20230508115835.2
008 980702s1994####PL############a#####pol#d
015 %a PB 1760/96
020 %a 8386131012
040 %a WA N %c WA N %e PNN %d BPPLO
041 1 %a pol %h eng
080 %a 372.4
245 0 0 %a Przyrodnicze rozumowania najmłodszych czyli, jak uczyć inaczej / %c pod red. Stanisława Dylaka.
260 %a Rzeszów : %b "Fot-Art'90", %c 1994.
300 %a 104 s. : %b rys. ; %c 23 cm.
500 %a Tekst częśc. tł. z ang.
504 %a Bibliogr. s. 103-104 i przy pracach.
650 9 %a Nauczanie początkowe %x metody
650 9 %a Nauki przyrodnicze %x nauczanie %x metody
700 1 # %a Dylak, Stanisław. %e Red.
856 4 # %u https://integro.bpciechanow.edu.pl/site/recorddetail/0832000185685 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a ISBN 83-86131-01-2
980 %a 372.4 %y Nauczanie początkowe
981 1 %a 372.4
999 %b RG (10/02/2009) %c RG (10/02/2009 ; 040, 080+, 260-, 260+, 980+, 981+) %d RG (10/02/2009) %r 1994

Lokalizacja:

Położenie:

Agenda:

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr inwentarza:
KSPLO 28992
Sygnatura:
MPLO 28992 Płońsk
Status:
Wypożyczona
Stan fizyczny:
stan dobry
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Niedostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies