Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Elementy statystyki dla pedagogów

Tytuł:
Elementy statystyki dla pedagogów
Autorzy:
Łaniec, Janina Danuta
Temat:
Statystyka - podręcznik akademicki
Rok wydania:
1990
Wydawca:
Olsztyn : Wydawnictwa WSP
ISBN:
8385010661
Opis fizyczny:
247, [1] s. : wykr. ; 24 cm
Książka
propozycja biblioteki
LDR 01151cam#a2200289#i#4500
001 0832000180931
003 BPMLA
005 20230508115811.3
008 970903s1990####PL############a#####pol#d
015 %a PB 2936/90
020 %a 8385010661
040 %a WA N %c WA N %e PNN %d BPMLA %d BPMLA
080 %a 311
080 %a 37
100 1 %a Łaniec, Janina Danuta.
245 1 0 %a Elementy statystyki dla pedagogów / %c Janina Danuta Łaniec ; Wyższa Szkoła Pedagogiczna w Olsztynie.
250 %a Wyd. 2 popr. i uzup.
260 %a Olsztyn : %b Wydawnictwa WSP, %c 1990.
300 %a 247, [1] s. : %b wykr. ; %c 24 cm.
504 %a Bibliogr. s. [248].
650 9 %a Statystyka %v podręcznik akademicki
856 4 # %u https://integro.bpciechanow.edu.pl/site/recorddetail/0832000180931 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a ISBN 83-85010-66-1
980 %a 311 %y Statystyka jako nauka. Teoria statystyki. Metody statystyczne
980 %a 37 %y Oświata. Pedagogika. Wychowanie. Szkolnictwo
981 1 %a 311:37](075.8)
999 %b bt (14/01/2009) %c bt (14/01/2009 ; 040, 080+, 260-, 260+, 980+, 981+) %d bt (14/01/2009) %c bt (14/01/2009 ; 040) %r 1990

Lokalizacja:

Położenie:

Agenda:

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr inwentarza:
KSMLA 33192
Sygnatura:
MMLA 311 Mława
Status:
Dostępna
Stan fizyczny:
stan dobry
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies.