Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Zarządzanie reklamą w komunikacji medialnej

Tytuł:
Zarządzanie reklamą w komunikacji medialnej
Autorzy:
Šmid, Wacław
Rok wydania:
2008
Wydawca:
Warszawa : CeDeWu
ISBN:
9788375560725
Opis fizyczny:
283 s. ; 23 cm
Książka
propozycja biblioteki
LDR 00843cam|a2200217#i#4500
001 0832000180211
003 BPPUL
005 20230508115808.0
008 090109s########pl#||||g#|||||000#||pol#|
020 %a 9788375560725
040 %a BPPUL %c BPPUL %e PNN %d CIECH 002
080 %a 659.1
100 1 %a Šmid, Wacław.
245 1 0 %a Zarządzanie reklamą w komunikacji medialnej / %c Wacław Smid.
260 %a Warszawa : %b CeDeWu, %c 2008.
300 %a 283 s. ; %c 23 cm.
856 4 # %u https://integro.bpciechanow.edu.pl/site/recorddetail/0832000180211 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a ISBN 978-83-7556-072-5
980 %a 659.1 %y Reklama. Planowanie reklamy. Skuteczność reklamy. Taktyka reklamy. Środki reklamy. Kampanie reklamowe
981 1 %a 659.1(075.8)
999 %b iza (09/01/2009) %d mo (04/10/2010) %c mo (04/10/2010 ; 040, 650-)

Lokalizacja:

Położenie:

Agenda:

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr inwentarza:
KSPUL 39267
Sygnatura:
WPUL 658 Pułtusk
Status:
Dostępna
Stan fizyczny:
stan dobry
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies