Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Projektowanie strategii marketingowej w organizacjach niekomercyjnych na przykładzie biblioteki. Cz. 1-3

Tytuł:
Projektowanie strategii marketingowej w organizacjach niekomercyjnych na przykładzie biblioteki. Cz. 1-3
Autorzy:
Hall, Hanna
Temat:
Bibliotekarstwo - marketing
Szukaj w:
Poradnik Bibliotekarza. - 2007 nr 7/8 s. 5-9; nr 12 s. 3-7; 2008 nr 6, s. 9-13
Poradnik Bibliotekarza / red. nacz. Romana Łukaszewska. - Warszawa : Stowarzyszenie Bibliotekarzy Polskich, 1961-.
13. Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 00764nai|a22001697i|4500
001 0831900170421
003 CIECH 002
005 20230508115712.6
008 081021s########||||||||r#####00####|||#|
035 %a IDArtykulu1556
040 %a CIECH 002 %c CIECH 002 %e PNN
100 1 %a Hall, Hanna.
245 1 0 %a Projektowanie strategii marketingowej w organizacjach niekomercyjnych na przykładzie biblioteki. %n Cz. 1-3 / %c Hanna Hall.
650 9 %a Bibliotekarstwo %x marketing
773 0 %i // %t Poradnik Bibliotekarza. - %g 2007 nr 7/8 s. 5-9; nr 12 s. 3-7; 2008 nr 6, s. 9-13 %w (CIECH 002)0831900170284
856 4 0 %u https://integro.bpciechanow.edu.pl/site/recorddetail/0831900170421 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
999 %b mb (02/01/2008 09:30:58) %d mb (02/01/2008 09:27:26)

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies.