Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Zastosowania badań marketingowych : zarządzanie marketingowe i otoczenie przedsiębiorstwa

Tytuł:
Zastosowania badań marketingowych : zarządzanie marketingowe i otoczenie przedsiębiorstwa
Autorzy:
Kaczmarczyk, Stanisław
Temat:
Marketing - badania
Rok wydania:
2007
Wydawca:
Warszawa : Polskie Wydaw. Ekonomiczne
ISBN:
8320816572
Opis fizyczny:
379 s. : rys., tab. ; 24 cm
Książka
propozycja biblioteki
LDR 00995nam|a2200265#i#4500
001 0831900168173
003 CIECH 002
005 20230508115643.2
008 081021s2007#######||||g#|||||000#||####|
020 %a 8320816572
035 %a IDWydania305867
040 %a CIECH 002 %c CIECH 002 %e PNN
080 %a 339.138
080 %a 339.13.021
100 1 %a Kaczmarczyk, Stanisław.
245 1 0 %a Zastosowania badań marketingowych : %b zarządzanie marketingowe i otoczenie przedsiębiorstwa / %c Stanisław Kaczmarczyk.
260 %a Warszawa : %b Polskie Wydaw. Ekonomiczne, %c 2007.
300 %a 379 s. : %b rys., tab. ; %c 24 cm.
650 9 %a Marketing %x badania
856 4 0 %u https://integro.bpciechanow.edu.pl/site/recorddetail/0831900168173 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a ISBN 83-208-1657-2
980 %a 339.138 %y Marketing. Badania marketingowe
980 %a 339.13.021 %y Analiza rynku. Badanie rynku
981 1 %a 339.138:339.13.021
999 %d iza (13/03/2007 14:44:22) %r 2007

Lokalizacja:

Położenie:

Agenda:

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr inwentarza:
KSPUL 37690
Sygnatura:
CZPUL 33 Pułtusk
Status:
Dostępna
Stan fizyczny:
stan dobry
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Wolny dostęp

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies