Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Zarządzanie jakością obsługi w restauracjach i hotelach

Tytuł:
Zarządzanie jakością obsługi w restauracjach i hotelach
Autorzy:
Martin, William B
Temat:
Hotelarstwo - zarządzanie
Gastronomia - zarządzanie
Zarządzanie jakością
Rok wydania:
2006
Wydawca:
Kraków : Oficyna Ekonomiczna : Wolters Kluwer Polska
ISBN:
8374840234
Opis fizyczny:
219 s. : il. ; 24 cm
Książka
propozycja biblioteki

Lokalizacja:

Położenie:

Agenda:

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr inwentarza:
KSPUL 37437
Sygnatura:
CZPUL 65 Pułtusk
Status:
Dostępna
Stan fizyczny:
stan dobry
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Wolny dostęp

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies