Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Wczesne wspomaganie rozwoju dzieci z uszkodzonym wzrokiem : poradnik dla nauczycieli

Tytuł:
Wczesne wspomaganie rozwoju dzieci z uszkodzonym wzrokiem : poradnik dla nauczycieli
Temat:
Dziecko niedowidzące - nauczanie
Szkolnictwo specjalne - metody
Rok wydania:
2005
Wydawca:
Warszawa : Ministerstwo Edukacji Narodowej i Sportu
Opis fizyczny:
184 s. : il. w tym kolor. ; 24 cm
Książka
propozycja biblioteki
LDR 00975nam|a2200229#i#4500
001 0831900164072
003 CIECH 002
005 20230508115542.7
008 081021s2005#######||||g#|||||000#||####|
035 %a IDWydania301104
040 %a CIECH 002 %c CIECH 002 %e PNN
080 %a 376.32
245 0 0 %a Wczesne wspomaganie rozwoju dzieci z uszkodzonym wzrokiem : %b poradnik dla nauczycieli / %c red. Grażyna Walczak.
260 %a Warszawa : %b Ministerstwo Edukacji Narodowej i Sportu, %c 2005.
300 %a 184 s. : %b il. w tym kolor. ; %c 24 cm.
650 9 %a Dziecko niedowidzące %x nauczanie
650 9 %a Szkolnictwo specjalne %x metody
700 1 # %a Walczak, Grażyna. %e Red.
856 4 0 %u https://integro.bpciechanow.edu.pl/site/recorddetail/0831900164072 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
980 %a 376.32 %y Nauczanie (rewalidacja) osób niewidomych i niedowidzących. Pedagogika niewidomych. Tyflopedagogika
981 1 %a 376.32
999 %d Iza (21/04/2006 13:57:55) %r 2005

Lokalizacja:

Położenie:

Agenda:

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr inwentarza:
KSPUL 36807
Sygnatura:
WPUL 376 Pułtusk
Status:
Dostępna
Stan fizyczny:
stan dobry
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies.