Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Ukryta moc reklamy : co tak naprawdę wpływa na wybór marki?

Tytuł:
Ukryta moc reklamy : co tak naprawdę wpływa na wybór marki?
Autorzy:
Heath, Robert
Temat:
Reklama
Rok wydania:
2006
Wydawca:
Gdańsk : Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne
ISBN:
8374890126
Opis fizyczny:
168 s. ; 21 cm
Książka
propozycja biblioteki

Lokalizacja:

Położenie:

Agenda:

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr inwentarza:
KSPLO 33787
Sygnatura:
MPLO 33787 Płońsk
Status:
Dostępna
Stan fizyczny:
stan dobry
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies