Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Ukryta moc reklamy : co tak naprawdę wpływa na wybór marki?

Tytuł:
Ukryta moc reklamy : co tak naprawdę wpływa na wybór marki?
Autorzy:
Heath, Robert
Temat:
Reklama
Rok wydania:
2006
Wydawca:
Gdańsk : Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne
ISBN:
8374890126
Opis fizyczny:
168 s. ; 21 cm
Książka
propozycja biblioteki
LDR 01044nam|a2200277#i#4500
001 0831900163089
003 CIECH 002
005 20230508115528.2
008 081021s2006#######||||g#|||||000#||####|
020 %a 8374890126
035 %a IDWydania302707
040 %a CIECH 002 %c CIECH 002 %e PNN
080 %a 659.1
100 1 %a Heath, Robert.
245 1 0 %a Ukryta moc reklamy : %b co tak naprawdę wpływa na wybór marki? / %c Robert Heath ; przekł. Agnieszka Nowak.
260 %a Gdańsk : %b Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, %c 2006.
300 %a 168 s. ; %c 21 cm.
504 %a Bibliogr.
504 %a Indeksy.
650 9 %a Reklama
700 1 # %a Nowak, Agnieszka. %e Tł.
856 4 0 %u https://integro.bpciechanow.edu.pl/site/recorddetail/0831900163089 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a ISBN 83-7489-012-6
980 %a 659.1 %y Reklama. Planowanie reklamy. Skuteczność reklamy. Taktyka reklamy. Środki reklamy. Kampanie reklamowe
981 1 %a 659.1
999 %b es (24/10/2006 14:38:41) %d es (24/10/2006 14:38:41) %r 2006

Lokalizacja:

Położenie:

Agenda:

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr inwentarza:
KSPLO 33787
Sygnatura:
MPLO 33787 Płońsk
Status:
Dostępna
Stan fizyczny:
stan dobry
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies