Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Szkoła a społeczeństwo

Tytuł:
Szkoła a społeczeństwo
Autorzy:
Dewey, John (1859-1952)
Temat:
Pedagogika - teoria
Psychologia wychowawcza
Rok wydania:
2005
Wydawca:
Warszawa : Wydawnictwo Akademickie "Żak"
ISBN:
8389501341
Opis fizyczny:
119 s. : rys., tab. ; 20 cm
Książka
propozycja biblioteki
LDR 01099cam|a2200265#i#4500
001 0831900160539
003 CIECH 002
005 20230508115450.6
008 081021s2005#######||||g#|||||000#||####|
020 %a 8389501341
035 %a IDWydania300562
040 %a CIECH 002 %c CIECH 002 %e PNN %d BPPUL
080 %a 37.01
100 1 %a Dewey, John %d (1859-1952).
245 1 0 %a Szkoła a społeczeństwo / %c John Dewey ; przekł. Róża Czaplińska-Muternilchowa.
260 %a Warszawa : %b Wydawnictwo Akademickie "Żak", %c 2005.
300 %a 119 s. : %b rys., tab. ; %c 20 cm.
650 9 %a Pedagogika %x teoria
650 9 %a Psychologia wychowawcza
700 1 # %a Czaplińska-Muternilchowa, Róża. %e Tł.
856 4 0 %u https://integro.bpciechanow.edu.pl/site/recorddetail/0831900160539 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a ISBN 83-89501-34-1
980 %a 37.01 %y Podstawy wychowania i nauczania (materialne, teoretyczne, filozoficzne itd.). Pojęcia podstawowe. Cele wychowania
981 1 %a 37.01
999 %c iza (07/01/2010 ; 040, 080, 650-, 650+, 980-, 980+, 981) %d iza (07/01/2010) %r 2005

Lokalizacja:

Położenie:

Agenda:

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr inwentarza:
KSPUL 36861
Sygnatura:
WPUL 37.01/.08 Pułtusk
Status:
Dostępna
Stan fizyczny:
stan dobry
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies