Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Stopnie awansu zawodowego nauczyciela : dokumenty, komentarze, plan rozwoju zawodowego, wzory pism

Tytuł:
Stopnie awansu zawodowego nauczyciela : dokumenty, komentarze, plan rozwoju zawodowego, wzory pism
Temat:
Nauczyciele - prawo - Polska - poradnik
Awans - szkolnictwo
Rok wydania:
2000
Wydawca:
Lublin : Akademicka Oficyna Wydawnicza
ISBN:
8391315908
Opis fizyczny:
132 s. : il. ; 19 cm
Książka
propozycja biblioteki
LDR 00992nam|a2200253#i#4500
001 0831900159721
003 CIECH 002
005 20230508115439.2
008 081021s2000#######||||g#|||||000#||####|
020 %a 8391315908
035 %a IDWydania319722
040 %a CIECH 002 %c CIECH 002 %e PNN
080 %a 371.1
245 0 0 %a Stopnie awansu zawodowego nauczyciela : %b dokumenty, komentarze, plan rozwoju zawodowego, wzory pism / %c oprac. Krzysztof Guzek.
260 %a Lublin : %b Akademicka Oficyna Wydawnicza, %c 2000.
300 %a 132 s. : %b il. ; %c 19 cm.
650 9 %a Nauczyciele %x prawo %z Polska %v poradnik
650 9 %a Awans %x szkolnictwo
700 1 # %a Guzek, Krzysztof. %e Oprac.
856 4 0 %u https://integro.bpciechanow.edu.pl/site/recorddetail/0831900159721 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a ISBN 83-913159-0-8
980 %a 371.1 %y Kierownictwo. Nauczyciele. Inni pracownicy szkół
981 1 %a 371.1
999 %b mo (22/09/2008 13:10:09) %d mo (22/09/2008 13:07:32) %r 2000

Lokalizacja:

Położenie:

Agenda:

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr inwentarza:
K1 44758
Sygnatura:
M 371.1 Ciechanów
Status:
Dostępna
Stan fizyczny:
stan dobry
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies.