Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Stawanie się refleksyjnym uczniem i nauczycielem

Tytuł:
Stawanie się refleksyjnym uczniem i nauczycielem
Autorzy:
Paris, Scott G (1946- )
Ayres, Linda R
Temat:
Motywacja uczenia się
Nauczanie - metody
Oceny szkolne - zagadnienia
Samopoznanie - zagadnienia
Rok wydania:
1997
Wydawca:
Warszawa : Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne
ISBN:
8302064556
Seria:
Literatura Pedagogiczna
Opis fizyczny:
122 s. : rys. ; 24 cm
Książka
propozycja biblioteki

Lokalizacja:

Położenie:

Agenda:

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr inwentarza:
KSPLO 30214
Sygnatura:
MPLO 30214 Płońsk
Status:
Dostępna
Stan fizyczny:
stan dobry
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Dostępny
Nr inwentarza:
KSMLA 33865
Sygnatura:
MMLA 371.3 Mława
Status:
Dostępna
Stan fizyczny:
stan dobry
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Dostępny
Nr inwentarza:
KSMLA 33906
Sygnatura:
MMLA 371.3 Mława
Status:
Dostępna
Stan fizyczny:
stan dobry
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Dostępny
Nr inwentarza:
KSZUL 22030
Sygnatura:
WZUL Nauczyciel Żuromin
Status:
Dostępna
Stan fizyczny:
stan dobry
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Dostępny
Nr inwentarza:
K1 54105
Sygnatura:
M 371.3 Ciecchanów
Status:
Dostępna
Stan fizyczny:
stan dobry
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Dostępny
Nr inwentarza:
K1 44623
Sygnatura:
M 371.3 Ciechanów
Status:
Dostępna
Stan fizyczny:
stan dobry
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies