Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Scenariusze półwariackie : czyli poezja współczesna w szkole

Tytuł:
Scenariusze półwariackie : czyli poezja współczesna w szkole
Autorzy:
Bortnowski, Stanisław (1935- )
Temat:
Język polski - nauczanie - scenariusze zajęć
Poezja polska - nauczanie - scenariusze zajęć
Rok wydania:
1997
Wydawca:
Warszawa : Wydawnictwo Piotra Marciszuka Stentor
ISBN:
8386018380
Opis fizyczny:
206 s. ; 20 cm
Książka
propozycja biblioteki
LDR 01008nam|a2200253#i#4500
001 0831900157775
003 CIECH 002
005 20230508115412.4
008 081021s1997#######||||g#|||||000#||####|
020 %a 8386018380
035 %a IDWydania317130
040 %a CIECH 002 %c CIECH 002 %e PNN
080 %a 372.881.116.21
100 1 %a Bortnowski, Stanisław %d (1935- ).
245 1 0 %a Scenariusze półwariackie : %b czyli poezja współczesna w szkole / %c Stanisław Bortnowski.
260 %a Warszawa : %b Wydawnictwo Piotra Marciszuka Stentor, %c 1997.
300 %a 206 s. ; %c 20 cm.
650 9 %a Język polski %x nauczanie %v scenariusze zajęć
650 9 %a Poezja polska %x nauczanie %v scenariusze zajęć
856 4 0 %u https://integro.bpciechanow.edu.pl/site/recorddetail/0831900157775 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a ISBN 83-86018-38-0
980 %a 372.881.116.21 %y Nauczanie języka polskiego
981 1 %a 372.881.116.21
999 %b gb (16/06/2008 13:40:40) %d gb (16/06/2008 13:13:11) %r 1997

Lokalizacja:

Położenie:

Agenda:

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr inwentarza:
K1 43762
Sygnatura:
M 372.881.116.21 Ciechanów
Status:
Dostępna
Stan fizyczny:
stan dobry
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies