Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Rozumienie znaczenia konotacyjnego pojęć przez uczniów szkół średnich : na podstawie badań metodą dyferencjału semantycznego C.E. Osgooda i G.J. Suci

Tytuł:
Rozumienie znaczenia konotacyjnego pojęć przez uczniów szkół średnich : na podstawie badań metodą dyferencjału semantycznego C.E. Osgooda i G.J. Suci
Autorzy:
Rogala, Stanisław (1948- )
Temat:
Semantyka - psychologia - badanie
Uczniowie szkół średnich - badanie - Polska
Rok wydania:
1979
Wydawca:
Wrocław [etc.] : Zakład Narodowy im. Ossolińskich - Wydawnictwo
ISBN:
8304002612
Opis fizyczny:
135 s. : il., wykr., tabl. ; 20 cm
Książka
propozycja biblioteki

Lokalizacja:

Położenie:

Agenda:

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr inwentarza:
K1 23615
Sygnatura:
M 811.162.1 Ciechanów
Status:
Dostępna
Stan fizyczny:
stan dobry
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies