Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Reklama a umysł konsumenta : co działa, co nie działa i dlaczego

Tytuł:
Reklama a umysł konsumenta : co działa, co nie działa i dlaczego
Autorzy:
Sutherland, Max
Sylvester, Alice K
Temat:
Konsumenci (ekon.) - psychologia
Reklama - psychologia
Rok wydania:
2003
Wydawca:
Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN
ISBN:
8301139331
Opis fizyczny:
257 s. : il. ; 24 cm
Książka
propozycja biblioteki

Lokalizacja:

Położenie:

Agenda:

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr inwentarza:
KSPLO 35863
Sygnatura:
MPLO 35863 Płońsk
Status:
Dostępna
Stan fizyczny:
stan dobry
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Dostępny
Nr inwentarza:
KSMLA 37748
Sygnatura:
MMLA 159.9 Mława
Status:
Dostępna
Stan fizyczny:
stan dobry
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Dostępny
Nr inwentarza:
KSPUL 38760
Sygnatura:
WPUL 658 Pułtusk
Status:
Dostępna
Stan fizyczny:
stan dobry
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies