Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Public relations w procesie opiniotwórczym

Tytuł:
Public relations w procesie opiniotwórczym
Autorzy:
Kuśmierski, Stanisław
Temat:
Public relations
Opinia publiczna
Rok wydania:
2006
Wydawca:
Warszawa : AlmaMer Wyższa Szkoła Ekonomiczna
ISBN:
8360197296
Opis fizyczny:
127 s. ; 24 cm
Książka
propozycja biblioteki
LDR 00941nam|a2200265#i#4500
001 0831900155907
003 CIECH 002
005 20230508115345.2
008 081021s2006#######||||g#|||||000#||####|
020 %a 8360197296
035 %a IDWydania306404
040 %a CIECH 002 %c CIECH 002 %e PNN
080 %a 659.4
100 1 %a Kuśmierski, Stanisław.
245 1 0 %a Public relations w procesie opiniotwórczym / %c Stanisław Kuśmierski.
260 %a Warszawa : %b AlmaMer Wyższa Szkoła Ekonomiczna, %c 2006.
300 %a 127 s. ; %c 24 cm.
504 %a Bibliogr. s. 125-127.
650 9 %a Public relations
650 9 %a Opinia publiczna
856 4 0 %u https://integro.bpciechanow.edu.pl/site/recorddetail/0831900155907 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a ISBN 83-60197-29-6
980 %a 659.4 %y Kształtowanie opinii. Public relations
981 1 %a 659.4
999 %b sz (02/04/2007 14:50:49) %d sz (02/04/2007 14:46:57) %r 2006

Lokalizacja:

Położenie:

Agenda:

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr inwentarza:
KSPLO 34601
Sygnatura:
MPLO 34601 Płońsk
Status:
Dostępna
Stan fizyczny:
stan dobry
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies