Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Psychologiczne mechanizmy reklamy

Tytuł:
Psychologiczne mechanizmy reklamy
Autorzy:
Doliński, Dariusz (1959- )
Temat:
Reklama - psychologia
Rok wydania:
2003
Wydawca:
Gdańsk : Gdańskie Wydaw. Psychologiczne
ISBN:
8389120666
Opis fizyczny:
256 s. : rys., tab. ; 24 cm
Książka
propozycja biblioteki
LDR 01066nam|a2200289#i#4500
001 0831900155737
003 CIECH 002
005 20230508115343.7
008 081021s2003#######||||g#|||||000#||####|
020 %a 8389120666
035 %a IDWydania318958
040 %a CIECH 002 %c CIECH 002 %e PNN
080 %a 659.1
080 %a 159.9
100 1 %a Doliński, Dariusz %d (1959- ).
245 1 0 %a Psychologiczne mechanizmy reklamy / %c Dariusz Doliński.
260 %a Gdańsk : %b Gdańskie Wydaw. Psychologiczne, %c 2003.
300 %a 256 s. : %b rys., tab. ; %c 24 cm.
504 %a Bibliogr. s. [234]-248.
504 %a Indeksy.
650 9 %a Reklama %x psychologia
856 4 0 %u https://integro.bpciechanow.edu.pl/site/recorddetail/0831900155737 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a ISBN 83-89120-66-6
980 %a 659.1 %y Reklama. Planowanie reklamy. Skuteczność reklamy. Taktyka reklamy. Środki reklamy. Kampanie reklamowe
980 %a 159.9 %y Psychologia
981 1 %a 659.1:159.9
999 %b es (06/09/2008 12:02:40) %d es (06/09/2008 12:02:40) %r 2003

Lokalizacja:

Położenie:

Agenda:

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr inwentarza:
KSPLO 32331
Sygnatura:
MPLO 32331 Płońsk
Status:
Dostępna
Stan fizyczny:
stan dobry
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies