Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Orientacja na klienta w przedsiębiorstwie

Tytuł:
Orientacja na klienta w przedsiębiorstwie
Autorzy:
Mazurek-Łopacińska, Krystyna
Temat:
Konsumenci (ekon.) - poradnik
Komunikowanie marketingowe - poradnik
Obsługa klienta - poradnik
Marketing - poradnik
Rok wydania:
2002
Wydawca:
Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
ISBN:
832081362X
Seria:
Marketing bez Tajemnic
Opis fizyczny:
211 s. : rys., tab. ; 20 cm
Książka
propozycja biblioteki

Lokalizacja:

Położenie:

Agenda:

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr inwentarza:
KSPUL 35608
Sygnatura:
CZPUL 65 Pułtusk
Status:
Dostępna
Stan fizyczny:
stan dobry
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Wolny dostęp

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies