Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Opakowanie jako instrument marketingu

Tytuł:
Opakowanie jako instrument marketingu
Autorzy:
Hales, Colin F
Temat:
Marketing - zagadnienia
Opakowania - zagadnienia
Rok wydania:
1999
Wydawca:
Warszawa : Polskie Wydaw. Ekonomiczne
ISBN:
8320812232
Seria:
Marketing bez Tajemnic
Opis fizyczny:
154, [2] s. ; 21 cm
Książka
propozycja biblioteki
LDR 01067nam|a2200313#i#4500
001 0831900148704
003 CIECH 002
005 20230508115158.5
008 081021s1999#######||||g#|||||000#||pol#|
020 %a 8320812232
035 %a IDWydania38234
040 %a CIECH 002 %c CIECH 002 %e PNN
041 0 %a pol %a eng
080 %a 621.798
100 1 %a Hales, Colin F.
245 1 0 %a Opakowanie jako instrument marketingu / %c Colin F. Hales.
260 %a Warszawa : %b Polskie Wydaw. Ekonomiczne, %c 1999.
300 %a 154, [2] s. ; %c 21 cm.
490 1 %a Marketing bez Tajemnic
504 %a Bibliogr.
534 %a Oryg. w jęz. ang.
650 9 %a Marketing %x zagadnienia
650 9 %a Opakowania %x zagadnienia
830 0 %a Marketing bez Tajemnic
856 4 0 %u https://integro.bpciechanow.edu.pl/site/recorddetail/0831900148704 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a ISBN 83-208-1223-2
980 %a 621.798 %y Opakowania. Urządzenia do opakowania. Pojemniki
981 1 %a 621.798
999 %b us (17/05/2005 10:21:04) %d us (17/05/2005 10:20:06) %r 1999

Lokalizacja:

Położenie:

Agenda:

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr inwentarza:
K1 46678
Sygnatura:
M 62 Ciechanów
Status:
Dostępna
Stan fizyczny:
stan dobry
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies