Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Niewidzialny dotyk : cztery klucze do nowoczesnego marketingu

Tytuł:
Niewidzialny dotyk : cztery klucze do nowoczesnego marketingu
Autorzy:
Beckwith, Harry
Temat:
Marketing - poradnik
Ceny - polityka - poradnik
Znaki towarowe - poradnik
Komunikowanie marketingowe - poradnik
Obsługa klienta - poradnik
Towary - opakowania - poradnik
Rok wydania:
2006
Wydawca:
Gliwice : Wydawnictwo Helion
ISBN:
8324603018
Seria:
Onepress Exclusive
Opis fizyczny:
234 s. ; 22 cm
Książka
propozycja biblioteki

Lokalizacja:

Położenie:

Agenda:

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr inwentarza:
KSPUL 37962
Sygnatura:
CZPUL 33 Pułtusk
Status:
Dostępna
Stan fizyczny:
stan dobry
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies