Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Nauczyciel wobec wczesnej edukacji dzieci

Tytuł:
Nauczyciel wobec wczesnej edukacji dzieci
Temat:
Nauczanie początkowe
Nauczyciele - nauczanie początkowe
Wychowanie przedszkolne
Rok wydania:
2007
Wydawca:
Rzeszów : Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego
ISBN:
9788373383272
Opis fizyczny:
264 s. ; 24 cm
Książka
propozycja biblioteki
LDR 01135nam|a2200313#i#4500
001 0831900146659
003 CIECH 002
005 20230508115126.4
008 081021s2007#######||||g#|||||000#||####|
020 %a 9788373383272
035 %a IDWydania313643
040 %a CIECH 002 %c CIECH 002 %e PNN
080 %a 373.3
080 %a 373.2
080 %a 372.4
245 0 0 %a Nauczyciel wobec wczesnej edukacji dzieci / %c pod red. Eugenii Iwony Laski.
260 %a Rzeszów : %b Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego, %c 2007.
300 %a 264 s. ; %c 24 cm.
650 9 %a Nauczanie początkowe
650 9 %a Nauczyciele %x nauczanie początkowe
650 9 %a Wychowanie przedszkolne
700 1 # %a Laska, Eugenia Iwona. %e Red.
856 4 0 %u https://integro.bpciechanow.edu.pl/site/recorddetail/0831900146659 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a ISBN 978-83-7338-327-2
980 %a 373.3 %y Szkolnictwo podstawowe
980 %a 373.2 %y Wychowanie przedszkolne. Nauczanie przedszkolne
980 %a 372.4 %y Nauczanie początkowe
981 1 %a 373.2/.3:372.4
999 %b bl (26/02/2008 10:18:42) %d bl (26/02/2008 10:16:30) %r 2007

Lokalizacja:

Położenie:

Agenda:

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr inwentarza:
K1 48965
Sygnatura:
M 372.4 Ciechanów
Status:
Dostępna
Stan fizyczny:
stan dobry
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies.