Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Marketing terytorialny

Tytuł:
Marketing terytorialny
Autorzy:
Szromnik, Andrzej
Temat:
Marketing terytorialny - podręcznik akademicki
Rok wydania:
2007
Wydawca:
Kraków : Wolters Kluwer Polska
ISBN:
9788375261592
Opis fizyczny:
240 s. : rys. ; 24 cm
Książka
propozycja biblioteki
LDR 01071nam|a2200277#i#4500
001 0831900143721
003 CIECH 002
005 20230508115046.3
008 081021s2007#######||||g#|||||000#||####|
020 %a 9788375261592
035 %a IDWydania310174
040 %a CIECH 002 %c CIECH 002 %e PNN
080 %a 339.138
080 %a 332.1
100 1 %a Szromnik, Andrzej.
245 1 0 %a Marketing terytorialny / %c Andrzej Szromnik.
260 %a Kraków : %b Wolters Kluwer Polska, %c 2007.
300 %a 240 s. : %b rys. ; %c 24 cm.
504 %a Bibliogr. s. 225-233.
650 9 %a Marketing terytorialny %v podręcznik akademicki
856 4 0 %u https://integro.bpciechanow.edu.pl/site/recorddetail/0831900143721 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a ISBN 978-83-7526-159-2
980 %a 339.138 %y Marketing. Badania marketingowe
980 %a 332.1 %y Gospodarka regionalna. Gospodarka terytorialna. Gospodarka terenowa. Ekonomika regionalna. Regionalny podział pracy
981 1 %a 339.138:332.1
999 %b bl (19/10/2007 13:12:05) %d bl (19/10/2007 13:09:56) %r 2007

Lokalizacja:

Położenie:

Agenda:

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr inwentarza:
K1 48505
Sygnatura:
M Marketing Ciechanów
Status:
Dostępna
Stan fizyczny:
stan dobry
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies