Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Marketing polityczny : studium porównawcze prezydenckich kampanii wyborczych w USA i w Polsce

Tytuł:
Marketing polityczny : studium porównawcze prezydenckich kampanii wyborczych w USA i w Polsce
Autorzy:
Mazur, Marek
Temat:
Prezydentura (urząd) - Polska
Prezydentura (urząd) - Stany Zjednoczone
Marketing polityczny - badanie
Kampania wyborcza - badanie
Rok wydania:
2007
Wydawca:
Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN
ISBN:
9788301147372
Opis fizyczny:
358, [2] s. ; 24 cm
Książka
propozycja biblioteki

Lokalizacja:

Położenie:

Agenda:

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr inwentarza:
KSZUL 19592
Sygnatura:
WZUL 339.138 Żuromin
Status:
Dostępna
Stan fizyczny:
stan dobry
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies