Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Marketing personalny jako instrument kreowania wizerunku firmy

Tytuł:
Marketing personalny jako instrument kreowania wizerunku firmy
Autorzy:
Baruk, Agnieszka Izabela
Temat:
Marketing personalny
Rok wydania:
2006
Wydawca:
Warszawa : Difin
ISBN:
8372516308
Opis fizyczny:
272 s. : rys. ; 23 cm
Książka
propozycja biblioteki
LDR 00909nam|a2200253#i#4500
001 0831900143710
003 CIECH 002
005 20230508115046.6
008 081021s2006#######||||g#|||||000#||####|
020 %a 8372516308
035 %a IDWydania310384
040 %a CIECH 002 %c CIECH 002 %e PNN
080 %a 339.138
100 1 %a Baruk, Agnieszka Izabela.
245 1 0 %a Marketing personalny jako instrument kreowania wizerunku firmy / %c Agnieszka Izabela Baruk.
260 %a Warszawa : %b Difin, %c 2006.
300 %a 272 s. : %b rys. ; %c 23 cm.
504 %a Bibliogr. s. 237-246.
650 9 %a Marketing personalny
856 4 0 %u https://integro.bpciechanow.edu.pl/site/recorddetail/0831900143710 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a ISBN 83-7251-630-8
980 %a 339.138 %y Marketing. Badania marketingowe
981 1 %a 339.138
999 %b bl (25/10/2007 10:58:47) %d bl (25/10/2007 10:56:40) %r 2006

Lokalizacja:

Położenie:

Agenda:

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr inwentarza:
K1 48504
Sygnatura:
M Marketing Ciechanów
Status:
Dostępna
Stan fizyczny:
stan dobry
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies