Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Marketing bezpośredni

Tytuł:
Marketing bezpośredni
Autorzy:
Szuman, Monika
Dobski, Paweł
Temat:
Kupno i sprzedaż - metody
Marketing - metody
Rok wydania:
1997
Wydawca:
Warszawa : "Infor"
ISBN:
8387261130
Seria:
Marketing w Praktyce
Opis fizyczny:
164 s., [8] s. tabl. kolor. : faks., rys., wykr. ; 24 cm
Książka
propozycja biblioteki
LDR 01007nam|a2200289#i#4500
001 0831900143700
003 CIECH 002
005 20230508115046.7
008 081021s1997#######||||g#|||||000#||pol#|
020 %a 8387261130
035 %a IDWydania44830
040 %a CIECH 002 %c CIECH 002 %e PNN
080 %a 339.138
100 1 %a Szuman, Monika.
245 1 0 %a Marketing bezpośredni / %c Monika Szuman, Paweł Dobski.
260 %a Warszawa : %b "Infor", %c 1997.
300 %a 164 s., [8] s. tabl. kolor. : %b faks., rys., wykr. ; %c 24 cm.
490 1 %a Marketing w Praktyce
650 9 %a Kupno i sprzedaż %x metody
650 9 %a Marketing %x metody
700 1 # %a Dobski, Paweł.
830 0 %a Marketing w Praktyce
856 4 0 %u https://integro.bpciechanow.edu.pl/site/recorddetail/0831900143700 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a ISBN 83-87261-13-0
980 %a 339.138 %y Marketing. Badania marketingowe
981 1 %a 339.138
999 %b us (24/11/2006 09:04:18) %d us (24/11/2006 08:59:47) %r 1997

Lokalizacja:

Położenie:

Agenda:

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr inwentarza:
K1 43934
Sygnatura:
M Marketing Ciechanów
Status:
Dostępna
Stan fizyczny:
stan dobry
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies