Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Marketing

Tytuł:
Marketing
Autorzy:
Kotler, Philip
Temat:
Marketing - podrecznik akademicki
Rok wydania:
2005
Wydawca:
Poznań : "Rebis"
ISBN:
8373015329
Opis fizyczny:
754 s. : wykr., tab., fot. ; 25 cm
Książka
propozycja biblioteki
LDR 01013nam|a2200289#i#4500
001 0831900143694
003 CIECH 002
005 20230508115046.8
008 081021s2005#######||||g#|||||000#||####|
020 %a 8373015329
035 %a IDWydania300705
040 %a CIECH 002 %c CIECH 002 %e PNN
080 %a 339.138
100 1 %a Kotler, Philip.
245 1 0 %a Marketing / %c Philip Kotler ; red. Bogna Pilarczyk, Henryk Mruk ; przekł. zbiorowy.
250 %a Wyd. 11.
260 %a Poznań : %b "Rebis", %c 2005.
300 %a 754 s. : %b wykr., tab., fot. ; %c 25 cm.
504 %a Indeksy.
650 9 %a Marketing %x podrecznik akademicki
700 1 # %a Pilarczyk, Bogna. %e Red.
700 1 # %a Mruk, Henryk. %e Red.
856 4 0 %u https://integro.bpciechanow.edu.pl/site/recorddetail/0831900143694 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a ISBN 83-7301-532-9
980 %a 339.138 %y Marketing. Badania marketingowe
981 1 %a 339.138(075.8)
999 %b eb (23/03/2006 16:39:24) %d eb (23/03/2006 16:32:59) %r 2005

Lokalizacja:

Położenie:

Agenda:

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr inwentarza:
KSMLA 36767
Sygnatura:
MMLA 33 Mława
Status:
Dostępna
Stan fizyczny:
stan dobry
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies