Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Marketing : jak to się robi

Tytuł:
Marketing : jak to się robi
Temat:
Marketing
Rok wydania:
1992
Wydawca:
Wrocław [etc.] : Zakład Narodowy im. Ossolińskich
ISBN:
8304039311
Opis fizyczny:
272 s. : wykr. ; 21 cm
Książka
propozycja biblioteki
LDR 00934cam|a2200253#i#4500
001 0831900143681
003 CIECH 002
005 20230508115046.8
008 081021s1992#######||||g#|||||000#||pol#|
020 %a 8304039311
035 %a IDWydania156674
040 %a CIECH 002 %c CIECH 002 %e PNN %d BPPUL
080 %a 339.138
245 0 0 %a Marketing : %b jak to się robi / %c [aut.] Ryszard Kłeczek [et al.] ; red. t. Aniela Styś.
260 %a Wrocław [etc.] : %b Zakład Narodowy im. Ossolińskich, %c 1992.
300 %a 272 s. : %b wykr. ; %c 21 cm.
504 %a Bibliogr. s. 271-272.
650 9 %a Marketing
700 1 # %a Styś, Aniela. %e Red.
856 4 0 %u https://integro.bpciechanow.edu.pl/site/recorddetail/0831900143681 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a ISBN 83-04-03931-1
980 %a 339.138 %y Marketing. Badania marketingowe
981 1 %a 339.138
999 %d DK (04/09/2008 10:03:58) %c iza (20/05/2014 ; 040) %r 1992

Lokalizacja:

Położenie:

Agenda:

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr inwentarza:
KSPUL 32463
Sygnatura:
WPUL 338/339 Pułtusk
Status:
Dostępna
Stan fizyczny:
stan dobry
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies.