Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Jak uczyć umiejętności w szkole podstawowej?

Tytuł:
Jak uczyć umiejętności w szkole podstawowej?
Autorzy:
Walczak, Wojciech
Temat:
Nauczanie - efektywność - badanie - szkoły podstawowe
Rok wydania:
cop. 2001
Wydawca:
Łódź : "Galaktyka"
ISBN:
838791472X
Opis fizyczny:
148 s. : il., mapy ; 24 cm
Książka
propozycja biblioteki
LDR 01117nam|a2200265#i#4500
001 0831900138879
003 CIECH 002
005 20230508114938.5
008 081021s2001#######||||g#|||||000#||####|
020 %a 838791472X
035 %a IDWydania319845
040 %a CIECH 002 %c CIECH 002 %e PNN
080 %a 371.263
100 1 %a Walczak, Wojciech.
245 1 0 %a Jak uczyć umiejętności w szkole podstawowej? / %c Wojciech Walczak.
260 %a Łódź : %b "Galaktyka", %c cop. 2001.
300 %a 148 s. : %b il., mapy ; %c 24 cm.
500 %a U dołu okł.: W uzupełnieniu wszystkie testy użyte dotychczas w szkołach podstawowych.
504 %a Bibliogr. s. Bibliogr. s. 73-74.
650 9 %a Nauczanie %x efektywność %x badanie %x szkoły podstawowe
856 4 0 %u https://integro.bpciechanow.edu.pl/site/recorddetail/0831900138879 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a ISBN 83-87914-72-X
980 %a 371.263 %y Testy i sprawdziany dotyczące postępów uczniów w nauce. Różne metody oceny. Pomiar sprawdzający
981 1 %a 371.263
999 %b RG (24/09/2008 12:28:21) %d RG (24/09/2008 12:25:39) %r 2001

Lokalizacja:

Położenie:

Agenda:

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr inwentarza:
KSPLO 31499
Sygnatura:
MPLO 31499 Płońsk
Status:
Dostępna
Stan fizyczny:
stan dobry
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies