Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Gramatyka łatwa i przyjemna : scenariusze lekcji gramatyczno-ortograficznych w klasach IV-VI szkoły podstawowej

Tytuł:
Gramatyka łatwa i przyjemna : scenariusze lekcji gramatyczno-ortograficznych w klasach IV-VI szkoły podstawowej
Autorzy:
Gałczyńska, Elżbieta
Temat:
Język polski - gramatyka - nauczanie
Rok wydania:
2002
Wydawca:
Płock : "Korepetytor"
ISBN:
8388854208
Opis fizyczny:
86 s. : rys. ; 21 cm
Książka
propozycja biblioteki
LDR 00992nam|a2200253#i#4500
001 0831900136232
003 CIECH 002
005 20230508114858.9
008 081021s2002#######||||g#|||||000#||pol#|
020 %a 8388854208
035 %a IDWydania67742
040 %a CIECH 002 %c CIECH 002 %e PNN
080 %a 372.881.116.21
100 1 %a Gałczyńska, Elżbieta.
245 1 0 %a Gramatyka łatwa i przyjemna : %b scenariusze lekcji gramatyczno-ortograficznych w klasach IV-VI szkoły podstawowej / %c Elżbieta Gałczyńska.
250 %a Wyd. 3 popr. i zm.
260 %a Płock : %b "Korepetytor", %c 2002.
300 %a 86 s. : %b rys. ; %c 21 cm.
650 9 %a Język polski %x gramatyka %x nauczanie
856 4 0 %u https://integro.bpciechanow.edu.pl/site/recorddetail/0831900136232 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a ISBN 83-88854-20-8
980 %a 372.881.116.21 %y Nauczanie języka polskiego
981 1 %a 372.881.116.21
999 %b js (03/12/2007 14:42:33) %d js (03/12/2007 14:35:28) %r 2002

Lokalizacja:

Położenie:

Agenda:

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr inwentarza:
KSZUL 18873
Sygnatura:
WZUL 372.881.116.21 Żuromin
Status:
Dostępna
Stan fizyczny:
stan dobry
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies.