Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Edukacja, która nie chce przeminąć

Tytuł:
Edukacja, która nie chce przeminąć
Autorzy:
Nalaskowski, Aleksander (1957- )
Temat:
Edukacja - Polska - od 1989 r.
Rok wydania:
1999
Wydawca:
Kraków : Oficyna Wydawnicza "Impuls"
ISBN:
8388030191
Opis fizyczny:
130 s. : il. ; 21 cm
Książka
propozycja biblioteki
LDR 00975nam|a2200241#i#4500
001 0831900133418
003 CIECH 002
005 20230508114813.6
008 081021s1999#######||||g#|||||000#||####|
020 %a 8388030191
035 %a IDWydania317279
040 %a CIECH 002 %c CIECH 002 %e PNN
080 %a 37.01
100 1 %a Nalaskowski, Aleksander %d (1957- ).
245 1 0 %a Edukacja, która nie chce przeminąć / %c Aleksander Nalaskowski.
260 %a Kraków : %b Oficyna Wydawnicza "Impuls", %c 1999.
300 %a 130 s. : %b il. ; %c 21 cm.
650 9 %a Edukacja %z Polska %y od 1989 r.
856 4 0 %u https://integro.bpciechanow.edu.pl/site/recorddetail/0831900133418 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a ISBN 83-88030-19-1
980 %a 37.01 %y Podstawy wychowania i nauczania (materialne, teoretyczne, filozoficzne itd.). Pojęcia podstawowe. Cele wychowania
981 1 %a 37.01(438) "1989/..."
999 %b RG (24/06/2008 10:34:37) %d RG (24/06/2008 10:33:16) %r 1999

Lokalizacja:

Położenie:

Agenda:

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr inwentarza:
KSPLO 36840
Sygnatura:
MPLO 36840 Płońsk
Status:
Dostępna
Stan fizyczny:
stan dobry
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Dostępny
Nr inwentarza:
KSPLO 33449
Sygnatura:
MPLO 33449 Płońsk
Status:
Dostępna
Stan fizyczny:
stan dobry
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies