Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Dzieci jako odbiorcy reklam telewizyjnych

Tytuł:
Dzieci jako odbiorcy reklam telewizyjnych
Autorzy:
Ryłko-Kurpiewska, Anna
Temat:
Dziecko - psychologia
Dziecko - socjologia
Reklama - a dziecko
Rok wydania:
2008
Wydawca:
Gdańsk : Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego
ISBN:
9788373264816
Opis fizyczny:
211, [1] s. : rys. ; 23 cm
Książka
propozycja biblioteki

Lokalizacja:

Położenie:

Agenda:

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr inwentarza:
K1 48937
Sygnatura:
M Reklama Ciechanów
Status:
Dostępna
Stan fizyczny:
stan dobry
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Dostępny
Nr inwentarza:
KSPLO 35465
Sygnatura:
MPLO 35465 Płońsk
Status:
Dostępna
Stan fizyczny:
stan dobry
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies