Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Czytanie ze zrozumieniem

Tytuł:
Czytanie ze zrozumieniem
Autorzy:
Nożyńska-Demianiuk, Agnieszka
Temat:
Czytanie ze zrozumieniem - ćwiczenia i zadania dla szkół ponadgimnazjalnych
Matura
Rok wydania:
2004
Wydawca:
Warszawa : Wydawnictwo Eremis
ISBN:
8389622017
Seria:
To Proste
Opis fizyczny:
183 s. : il. ; 24 cn
Książka
propozycja biblioteki
LDR 01076nam|a2200301#i#4500
001 0831900130708
003 CIECH 002
005 20230508114727.7
008 081021s2004#######||||g#|||||000#||####|
020 %a 8389622017
035 %a IDWydania309083
040 %a CIECH 002 %c CIECH 002 %e PNN
080 %a 372.881.116.21
100 1 %a Nożyńska-Demianiuk, Agnieszka.
245 1 0 %a Czytanie ze zrozumieniem / %c Agnieszka Nożyńska-Demianiuk.
250 %a Wyd. 2.
260 %a Warszawa : %b Wydawnictwo Eremis, %c 2004.
300 %a 183 s. : %b il. ; %c 24 cn.
490 1 %a To Proste
521 8 %a Na okł. : dla licealistów.
650 9 %a Czytanie ze zrozumieniem %v ćwiczenia i zadania dla szkół ponadgimnazjalnych
650 9 %a Matura
830 0 %a To Proste
856 4 0 %u https://integro.bpciechanow.edu.pl/site/recorddetail/0831900130708 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a ISBN 8389622-01-7
980 %a 372.881.116.21 %y Nauczanie języka polskiego
981 1 %a 372.881.116.21
999 %b eb (13/09/2007 12:37:35) %d eb (13/09/2007 12:25:58) %r 2004

Lokalizacja:

Położenie:

Agenda:

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr inwentarza:
KSMLA 37083
Sygnatura:
MMLA 372.881.116.21 Mława
Status:
Dostępna
Stan fizyczny:
stan dobry
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies