Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Czas na polski : scenariusze lekcji : gimnazjum klasa 1

Tytuł:
Czas na polski : scenariusze lekcji : gimnazjum klasa 1
Autorzy:
Muszyńska, Izabela
Grzymała, Joanna
Temat:
Język polski - nauczanie - gimnazja - scenariusze zajęć
Rok wydania:
2005
Wydawca:
Warszawa : Oficyna Edukacyjna Krzysztof Pazdro
ISBN:
8389023350
Opis fizyczny:
153 s, 10 k. tabl. kolor. luz. : il. ; 24 cm
Książka
propozycja biblioteki
LDR 01013nam|a2200253#i#4500
001 0831900130280
003 CIECH 002
005 20230508114720.2
008 081021s2005#######||||g#|||||000#||####|
020 %a 8389023350
035 %a IDWydania303756
040 %a CIECH 002 %c CIECH 002 %e PNN
080 %a 372.881.116.21
100 1 %a Muszyńska, Izabela.
245 1 0 %a Czas na polski : %b scenariusze lekcji : gimnazjum klasa 1 / %c Izabela Muszyńska, Joanna Grzymała.
260 %a Warszawa : %b Oficyna Edukacyjna Krzysztof Pazdro, %c 2005.
300 %a 153 s, 10 k. tabl. kolor. luz. : %b il. ; %c 24 cm.
650 9 %a Język polski %x nauczanie %x gimnazja %v scenariusze zajęć
700 1 # %a Grzymała, Joanna.
856 4 0 %u https://integro.bpciechanow.edu.pl/site/recorddetail/0831900130280 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a ISBN 83-89023-35-0
980 %a 372.881.116.21 %y Nauczanie języka polskiego
981 1 %a 372.881.116.21
999 %b us (13/12/2006 11:32:42) %d us (13/12/2006 11:27:22) %r 2005

Lokalizacja:

Położenie:

Agenda:

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr inwentarza:
D 4259
Sygnatura:
D 372.881.116.21 Ciechanów
Status:
Dostępna
Stan fizyczny:
stan dobry
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies.