Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Badania marketingowe : podstawy metodologiczne

Tytuł:
Badania marketingowe : podstawy metodologiczne
Autorzy:
Churchill, Gilbert A
Temat:
Marketing - metody - podręcznik akademicki
Rok wydania:
2002
Wydawca:
Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN
ISBN:
8301138203
Opis fizyczny:
897 s. : rys. ; 25 cm
Książka
propozycja biblioteki
LDR 00895nam|a2200241#i#4500
001 0831900127887
003 CIECH 002
005 20230508114638.4
008 081021s2002#######||||g#|||||000#||####|
020 %a 8301138203
035 %a IDWydania315804
040 %a CIECH 002 %c CIECH 002 %e PNN
080 %a 339.138
100 1 %a Churchill, Gilbert A.
245 1 0 %a Badania marketingowe : %b podstawy metodologiczne / %c Gilbert A. Churchill.
260 %a Warszawa : %b Wydawnictwo Naukowe PWN, %c 2002.
300 %a 897 s. : %b rys. ; %c 25 cm.
650 9 %a Marketing %x metody %v podręcznik akademicki
856 4 0 %u https://integro.bpciechanow.edu.pl/site/recorddetail/0831900127887 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a ISBN 83-01-13820-3
980 %a 339.138 %y Marketing. Badania marketingowe
981 1 %a 339.138(075.8)
999 %b es (06/05/2008 16:05:19) %d es (06/05/2008 16:01:49) %r 2002

Lokalizacja:

Położenie:

Agenda:

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr inwentarza:
KSPLO 35845
Sygnatura:
MPLO 35845 Płońsk
Status:
Dostępna
Stan fizyczny:
stan dobry
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies.