Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Badania marketingowe : metody i techniki

Tytuł:
Badania marketingowe : metody i techniki
Autorzy:
Kaczmarczyk, Stanisław
Temat:
Marketing - metody
Rok wydania:
1997
Wydawca:
Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
ISBN:
8320811147
Opis fizyczny:
500 s. : il., tab., wykr. ; 20 cm
Książka
propozycja biblioteki
LDR 00933nam|a2200265#i#4500
001 0831900127884
003 CIECH 002
005 20230508114638.5
008 081021s1997#######||||g#|||||000#||####|
020 %a 8320811147
035 %a IDWydania300795
040 %a CIECH 002 %c CIECH 002 %e PNN
080 %a 339.138
100 1 %a Kaczmarczyk, Stanisław.
245 1 0 %a Badania marketingowe : %b metody i techniki / %c Stanisław Kaczmarczyk.
250 %a [Wyd. 3].
260 %a Warszawa : %b Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, %c 1997.
300 %a 500 s. : %b il., tab., wykr. ; %c 20 cm.
504 %a Indeks.
650 9 %a Marketing %x metody
856 4 0 %u https://integro.bpciechanow.edu.pl/site/recorddetail/0831900127884 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a ISBN 83-208-1114-7
980 %a 339.138 %y Marketing. Badania marketingowe
981 1 %a 339.138
999 %b gb (28/03/2006 13:01:33) %d gb (28/03/2006 12:57:30) %r 1997

Lokalizacja:

Położenie:

Agenda:

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr inwentarza:
KSMLA 32949
Sygnatura:
MMLA 33 Mława
Status:
Dostępna
Stan fizyczny:
stan dobry
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Dostępny
Nr inwentarza:
K1 43936
Sygnatura:
M Marketing Ciechanów
Status:
Dostępna
Stan fizyczny:
stan dobry
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies